De Denkspeeltuin

De Denkspeeltuin

Zoeken
Ga naar de inhoud
  • Welkom
  • Blog
  • Innovatie
    • Paradigmashifts
      • Van productiviteit naar duurzaamheid
      • Puzzelen met paradoxen
      • Een alternatief onderwijsparadigma
  • Leiderschap
    • Moreel leiderschap
      • Moreel of moralistisch leiden
      • Kenmerken van morele leiders
    • Ontkoppeling in organisaties
      • Regieverlegenheid
      • Ruilhandel
  • Onderwijs
    • Collegiaal leren
    • Curriculum.nu
      • School straks
      • Leer-, link- en leefvaardigheden
      • Curriculum van de toekomst
  • Podcasts
  • Wat echt telt
    • Podcasts ‘Wat echt telt’
    • Wat vinden anderen ervan
  • IK
    • Ben in gesprek met
    • #Frisuitdecrisis
    • Krijg inspiratie van
    • Schrijf soms wat
  • Contact
Innovatie, Leiderschap, Onderwijs

Twitterplaatje #5

Afbeelding 23 februari 2015 denkspeeltuin.nl

IMG_20141106_040210

Dit delen:

  • E-mail
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter

Bericht navigatie

Vorig berichtQuote [4]Volgend bericht70-20-10 principe

Quote van de week

  1. Wat moet je met een hoofd vol kennis, als je niet weet hoe je die praktisch toe kunt passen?

    Quote [48]

    17 maart 2024 denkspeeltuin.nl Een reactie plaatsen
Meer uitspraken →

Plaatje van de week

  1. Twitterplaatje #50

    17 maart 2024 denkspeeltuin.nl Een reactie plaatsen
Meer afbeeldingen →

Video’s

  1. In deze video belicht ik twee rollen van de leraar. Enerzijds ben je een vertegenwoordiger van het natuurlijk leren (Rosessau e.a.) en plaats je kinderen voor levensechte uitdagingen. Anderzijds ben je een vertegenwoordiger van de evolutionaire onderwijstheorie (Dewey, Ahrend, e.z.) die met verhalen kinderen inleidt in de wereld en tradities overdraagt.

    Een ander type vakmanschap

    17 maart 2024 denkspeeltuin.nl Een reactie plaatsen
Meer video's →

spelen met gedachten

Recente berichten

  • Onderwijsboek van het jaar
  • Dijken van scholen
  • Een ander type vakmanschap
  • Twitterplaatje #50
  • Quote [48]

Creative Commons

Creative Commons-Licentie
Dit werk valt onder een Creative Commons Naamsvermelding 4.0 Internationaal-licentie.

Archief

Ondersteund door WordPress
 

Reacties laden....